Lajme

Tensionet politike mes Arabisë e Turqisë: Turqia vendos të bllokojë faqet e lajmeve të Emirateve Arabe

Autoritetet turke bllokuan faqet e internetit të lajmeve shtetërore të Emirateve Saudite dhe Emiratet e Bashkuara Arabe, disa ditë pasi faqet e transmetuesit shtetëror të Turqisë dhe agjencisë së lajmeve u bllokuan në Arabinë Saudite, transmeton Gazeta Metro.

Lëvizjet e dukshme reciproke vijnë katër javë pasi prokurorët turq paditën 20 Sauditë për vrasjen e gazetarit Jamal Khashoggi në konsullatën Saudite në Stamboll, një vrasje që shkatërroi marrëdhëniet midis Ankarasë dhe Rijadit.

Përdoruesit e Internetit në Turqi duke u përpjekur të hyjnë në faqet e agjencisë Saudite të lajmeve SPA, agjencisë së lajmeve ËAM të Emiratet e Bashkuara Arabe dhe më shumë se një duzinë faqesh të tjera panë një mesazh ku thuhej se ata ishin bllokuar nën një ligj që rregullon botimet e internetit në Turqi.
Një zëdhënës në Ministrinë e Drejtësisë së Turqisë nuk pranoi të komentojë veprimet dhe zyra për media e qeverisë së Arabisë Saudite nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese të Reuters për koment.

Uebfaqja turke e gazetës Independent me qendër në Mbretërinë e Bashkuar, e cila drejtohet nga një kompani saudite, ishte një nga vendet që do të bllokohej të dielën, në një veprim që redaktori i saj tha se reflektonte tensione politike midis Riad dhe Ankarasë.

“Ne besojmë se tensionet midis Arabisë Saudite dhe Turqisë reflektohen tek ne,” i tha redaktori Nevzat Cicek. Vendimi i së dielës dukej të ishte “hakmarrje ndaj Arabisë Saudite”, tha ai.

Në fillim të këtij muaji Arabia Saudite ndaloi agjencinë turke të lajmeve Anadolu, së bashku me faqen e internetit të transmetuesit shtetëror TRT.

Sipas Anadolu, gazeta me seli saudite al-Marsad tha në 11 prill se “e dinte nga burimet e saj se shumë media turke janë bllokuar”.
“Një prej këtyre mediave të bllokuara është Agjencia Anadolu,” njoftoi al-Marsad.

Burimi

Back to top button